Subject: Kooskõlastuse muudatus: IK1172 Pärnu-Jaagupi I etapp
From: Tõnu Heinmets <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Apr 2024 16:27:39 +0300

Lugupeetud Transpordiamet

Kirjutan seoses Leonhard Weiss OÜ töö nr 3071E „Pärnu-Jaagupi I etapp,
Kurena küla, Nurme küla ja Sauga alevik, Pärnu maakond“ elektriprojekti
ehitusega.

Töö on Transpordiameti poolt kooskõlastatud (kooskõlastuse nr
7.1-2/23/7978-3, 02.10.2023).

Kooskõlastus allalaetav Google Drive lingilt:
<https://drive.google.com/file/d/1UM1q_XVK1NdlyPbGQPz5Da1enyv-SJFP/view?us
p=sharing>
https://drive.google.com/file/d/1UM1q_XVK1NdlyPbGQPz5Da1enyv-SJFP/view?usp
=sharing

Ehituse käigus selgus, et puurimistrassile Nurmeveski silla kõrval jäävad
ette sulundseinad.

Seoses sellega on vajalik muuta Nurmeveski sillaga paralleelne
projekteeritud kaablitrass.

Saadan manuses muudetud asendiplaani .dwg joonise (joonisele kantud
sulundseinte teostusjoonis) ja uued IKÕ plaanid.

Vahepeal on kü 80901:001:0514 valitsejaks määratud Kliimaministeerium ja
volitatud asutuseks Transpordiamet.

Lisan ka selle kü IKÕ plaani kuna seal tuleb samuti trassi muudatus.

Plaanide koostamisel on järgitud varasemat vormistust ja km punkte.

Millisel kujul peame antud kooskõlastuse muudatuse vormistama ja kas
nendest dokumentidest piisab?

Tõnu Heinmets
Projektijuht

Elektrilevi OÜ
+372 55634332 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>